حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم
سرخط خبرها

نیمی از اعتبار طرح های آبرسانی مشهد پس از سفر رئیس جمهور تامین شد

  • کد خبر: ۱۲۴۰۴۶
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
نیمی از اعتبار طرح های آبرسانی مشهد پس از سفر رئیس جمهور تامین شد
نیمی از اعتبارات سفر رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی، برای اجرای طرح‌های آبرسانی به حاشیه مشهد و روستاهای این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن اسماعیلیان گفت: در سفر هیات دولت به خراسان رضوی ۳۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای مشهد اختصاص یافت که ۱۵۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی محقق شده و مابقی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه است که در دست پیگیری است.

وی اظهار کرد: همچنین در سفر استانی دولت، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های تامین آب مشهد اختصاص یافت که اقدامات تخصیصی آن در دست انجام است.

اسماعیلیان خاطرنشان کرد: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات نفت برای کمک به طرح شبکه جمع آوری فاضلاب حاشیه شهر مشهد اختصاص یافت که در دست پیگیری و در مرحله برگزاری مناقصه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نیرو برای اجرای شبکه فاضلاب رضویه از دیگر مصوبات سفر هیات دولت بود، که تحقق آن در دست پیگیری است.

اسماعیلیان اضافه کرد: اختصاص سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۷ هزار متر مکعب در شبانه روز از دیگر مصوبات این سفر است که بانک عامل برای اخذ تسهیلات مشخص شده و هماهنگی با بانک برای تامین منابع نیز در است انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص مبلغ ۴۵.۵ میلیون یورو فاینانس خارجی برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب، با ظرفیت ۱۱۰ متر مکعب در شبانه روز نیز در سفر هیات دولت به استان مصوب شد که فرایند اداری اجرای آن در حال انجام است.

آب مورد نیاز مشهد از ۵۰۰ حلقه چاه، ٢ رشته قنات، یک رشته چشمه و سدهای دوستی، کارده، ارداک و طُرق تامین می شود.

متوسط مصرف آب برای مشترکان خانگی شهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد، حدود ١٢٠ لیتر در شبانه روز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->